BLOG

Japonia

Wiele rzeczy idealnie do siebie pasuje. Fotografia i podróże do niezwykła para. Jedno uzupełnia drugie. Postanowiliśmy się o tym przekonać podczas wyprawy do Japonii. Kraj kwitnącej wiśni to temat rzeka. Przemieżając przez Japonię ponad 3000 km. Mieliśmy okazję poznać ten niezwykły kraj od południa po północ, przeżyć...

Fotografia Ślubna Justyny & Darka

Na sygnale. Tak właśnie Justyna i Darek pędzili do ołtarza. Darek jest strażakiem i dobrze zna się na ogniu. Tym razem życzymy, aby ogień w ich sercach płonł jak najdłużej.

Obsługa eventu - EPAM

Żaden detal z takiej imprezy nie powinien umknąć uwadze fotografa. Firma EPAM już od kliku lat doskonale o tym wie. Cieszymy się, że tworzymy historię i wspomnienia tej prężnie rozwijającej się firmy.

Obsługa eventu - Euro Holding

Wyjątkowy bankiet dla wyjątkowej firmy. Niezwykły klimat i ranga spotkania uwieczniona we właściwy sposób. Realizujemy zdjęcia z eventów w całej Polsce, a także za granicą. Naszymi klientami są duże i znane firmy, ale także te mniej znane. Gwarantujemy perfekcyjną oprawę fotograficzną każdej imprezy.

Fotografia Ślubna Kasi & Tomka

Ślub to jeden z najważniejszych dni w Waszym życiu. I tu pojawiają się pytania. Z kim, w czym, czym, gdzie itd. Kasia i Tomek zaplanowali swój ślub z niezwykłą starannoscią, a my starannie uwieczniliśmy to w naszych kadrach.

Fotografia Ślubna Roksany & Radka

Jakie będą Twoje zdjęcia ślubne? Jeżeli my je wykonany z całą pewnością będą naturalne i prawdziwe. W stu procentach oddadzą atmosferę Waszego ślubu i wesela.

Fotografia Ślubna Natalii & Mateusza

Najnowsze trendy w fotografii ślubnej także u nas. Przedstawiamy zdjęcia stylizowane metodami Rose Vintage, Olive Vintage to jedena z najbardziej porządanych metod stylizowania zdjęć.

Obsługa konferencji Atalks dla firmy Axium

Sezon eventów w pełni. Jednym z naszych ulubionych miejsc jest Warmia. W małej miejscowości Siła niedaleko Olsztyna znajduje się najszęściej wybierany obiekt do organizacji imprez firmowych oraz konferencji. Hotel Marina Golf Club tym razem został wybrany przez firmę Axium. Jako doświadczony zespół fotografów zostaliśmy...

Fotorelacja z uroczystości otwarcia nowej linii technologicznej w fabryce Homanit

Ważne wydarzenia uwieczniamy najlepiej. 21 maja 2016 Krosno Odrzańskie świętowało otwarcie nowoczesnej linii technologicznej w fabryce Homanit. Nowe inwestycje, nowe miejsca pracy. Ważni goście licznie przybyli na teren zakładu. Były kwiaty, gratulacje, przemówienia, Niezmiernie nam miło, że zostaliśmy po raz kolejny wybrani do wykonania...

Malediwy

Malediwy inaczej. Można polecieć na Malediwy i utknąć na jednej z malowniczych wysepek, ale my proponujemy o wiele lepszy sposób na spędzenie tam czasu. Wczasy czy też podróż poślubna na luksusowej i kameralnej łodzi. Na zlecenie operatora rejsclub.pl wykonaliśmy materiał zdjęciowy i filmowy z tego wyjazdu. Polecamy gorąco...

Wyprawa na Bali

Wyprawy w odległe zakątki świata to wyjątkowa nagroda za trud włożony w wielomiesięczną pracę. W dniu w którym dla uczestników zaczyna się przygoda życia dla zespołu organizatorów i dla nas zaczyna się ciężka i odpowiedzialna praca. Tym razem dzięki zaufaniu i doświadczeniu OXYEN EVENT z Warszawy - bardzo kreatywnej...

Obsługa konferencji - IVECO

Materiał zdjęciowy z konferencji, szkolenia, wyjazdu to z jednej strony pamiątka dla uczestników wpływającą na dalszą motywację do pracy na rzecz firmy, a także profesjonalne portfolio prezentujące możliwości i doświadczenie organizatora. OXYGEN EVENT jako doskonały organizator konferecji i wyjazdów firmowych postawił na...

Fotografia Ślubna Monika & Tomasz

Doskonale wiemy jaki to ważny dzień. Pamiętam jak dziś przerażenie Moniki, gdy opowiadała mi o swoim śnie w którym fotograf nie przyszedł na ich ślub :) Nikomu nie życzymy takich historii w rzeczywistości. Tym razem ich ślub okazał się cudownym snem na jawie, który uwieczniliśmy. Sen ,który dzięki zdjęciom będą...

Fotografia Ślubna Eweliny & Łukasza

Fotografia Ślubna to nasza pasja i profesja, dlatego możecie nam zaufać tak jak Ewelina i Łukasz. W zamian otrzymali pełne dynamiki i pomysłów ujęcia. Nie umknął nam żaden, nawet najdrobniejszy detal.

Fotografia Ślubna Marty & Pawła

Ślub Marty i Pawła był jednym z najbardziej wzruszających ślubów w tym roku. Cudownie przystrojony kościół i emocje towarzyszyły nam na każdym kroku. Cała atmosfera nie zamilkła w domu weselnym. Zdjęcia ślubne z taką parą to czysta przyjemność. Cieszymy się, że nasza oferta fotografii ślubnej została wybrana przez...

Kraków Business Run

Fotografia eventowa to dyscyplina dla doświadczonych fotografów. Pomimo fatalnej pogody impreza Kraków Business Run została perfekcyjnie uwieczniona. Ponad 1000 zdjęć w dedykowanej galerii oddaje atmosferę, olbrzymi wysiłek, a także nieskrytą radość uczestików z podjętego wyzwania. Najważniejsze jest to, że wszyscy...

Regaty w Olsztynie

Przedstawiamy realizację projektu dla firmy Viventum. Naszym zadaniem było wykonanie fotorelacji z Regat na jeziorze Ukiel w Olsztynie. Zadanie nie było łatwe. Fotografowaliśmy zawody z lądu, wody i powietrza. Wybrane prace przedstawiamy poniżej.

Royal Events dla Emitela

Mieliśmy przyjemność pracować dla Royal Events i firmy EMITEL. Agencja Royal Events przygotowała trzydniowy wyjazd dla kluczowych klientów spółki Emitel.  Wyjazd odbył się pod hasłem „Akademia Emitela”. Zaproszeni goście mogli wziąć udział w szeregu warsztatów: Akademii Golfa, którą poprowadził...

Festiwal Kolorów w Krakowie

Kolorowe Szaleństwo w Krakowie. Punktem kulminacyjnym imprezy był jednoczesny wyrzut w powietrze kolorów holi. W momencie wyrzutu nad kilkutysięcznym tłumem utworzyła się barwna chmura, która koloryzowała wszystkich od stóp do głów. Festiwal odbywa się co roku a na uczestników czeka wiele atrakcji.

III Festiwal Gimnastyki i Akrobatyki Sportowej

Kolejna edycja show gimnastyczno-akrobatyczna za nami. Nie zabrakło gwiazd niezapomnianych wrażeń i pełnej hali publiczności. W hali Widowiskowo-Sportowej mieliśmy okazję na żywo podziwiać i z zachwytem oglądać z bliska ewolucje, układy i pokazy zawodników i gwiazd krajowej oraz światowej areny sportowej i artystycznej. Na zaproszenie...

Urodziny miasta Żory 2015

Urodziny miasta Żory świętowaliśmy 19 lutego 2015 roku. Barwny orszak, złożony z pluszaków - bohaterów - min.: Żorka, świnek z Twinpigs Żory, Kubusia Puchatka, Kung-fu Pandy, przemierzył żorskie ulice. Dla uczestników parady w Kinie na Starówce wykonywaliśmy zdjęcia z ulubioną maskotką.  Miasto Żory...

Obsługa imprezy firmowej

Zamek Ryn to kolejna nasza realizacja. Tym razem obsługę fotograficzną i filmową imprezy integracyjnej zapewniliśmy dla znanej firmy z branży chemicznej. Na zlecenie firmy Flugo wykonaliśmy kawał dobrej roboty. Uwiecznione zostały niepowtarzalne chwile z tej imprezy. Główną atrakcją była gra na zamku w której rywalizowały...

Zdjęcia Lotnicze

Wyjeżdżając na południe Europy wykonaliśmy zdjęcia lotnicze w Austrii, Chorwacji i Turcji. Na zdjęciach znajuje się też statek MSC Preziosa, który został pokazany z lotu ptaka.

Fotografia Pojazdów

Jest nam niezmiernie miło usłyszeć od naszego klienta, że nasze zdjęcia "czynią cuda". Może nie cuda, ale z pewnością wyłaniają się na tle setek tysięcy zdjęć w portalach ogłoszeniowych i aukcyjnych. Jest w tym ziarno prawdy, że w pierwszej kolejności kupujemy wzrokiem. Cieszymy się, że wykonując cykliczne sesje pojazdów...

"Poradnik Rejsowicza" z Grupą Atlas Tours

Rejsy wycieczkowe to niesłychanie atrakcjna forma wypoczynku, są alternatywą dla wczasów stacjinarnych i świetnym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Ogrom atrakcji na każdym kroku, wykwintna kuchnia, aktywny wypoczynek i relaks to tylko namiastka tego co można przeżyć podczas rejsu. To właśnie dlatego na zlecenie największego polskiego...

15 lat MAYDAY w Polsce

Mayday to impreza organizowania w Niemczech od 1991 r., "będąca matką rave", zawitała w Polsce. Na Polakach pierwsza impreza zrobiła olbrzymie wrażenie jak i dziesięć lat wcześniej w Niemczech. Obecnie 08 listopada 2014 r. Mayday świętował 15-ty jubileusz. Instalacje świetlne, laserowe i ledowe wyzwalały emocje w Naszych umysłach,...

Rejs rzeczny doliną Renu

Frankfurt i Moguncja to tętniące życiem miasto będące centrum biznesowym jak i handlowym. Stanowi ono elektryczną mieszankę antyku i współczesności, dzięki czemu zadziwia odwiedzających. To właśnie z Frankfurtu zaczęliśmy dokumentować przebieg rejsu rzecznego doliną środkowego Renu, gdzie pomiędzy Rudesheim i Kolbencją znajdują...

Fotografia Ślubna Ania & Hakan

Wspaniałe międzynarodowe wesele. Pamiątkowe zdjęcia rodzinne zostały wykonane w dniu wesela, goście otrzymali zdjęcia w formie odbitek w dniu ślubu. Była to wyjątkowa okazja, żeby w ten sposób  podziękować za przybycie. Zdjęcia pamiątkowe na papierze w dniu wesela cieszyły się dużym powodzeniem.

Plener Darii & Tomka

Zdjęcia Ślubne na plaży - każdy o tym marzy. Wcale nie trzeba wyjeżdżać nad morze. Niedaleko Wodzisławia udało nam się znaleźć wręcz idealne miejsce na plażowe zdjęcia. Piękna pogoda i beztroski nastrój towarzyszyły nam przez całą sesję.

Plener Ślubny w Dubrowniku na Bari i na Statku MSC Preziosa

Jeśli nie macie pomysłu na podróż poślubną idźcie śladami Iwony i Wojtka. Ta przebojowa para udała się z nami w rejs wycieczkowy statkiem MSC Preziosa. Organizator wyjazdu Grupa Tours namorzu.pl dołożyła wszelkich starań, aby podróż była naprawdę wyjątkowa. Wakacyjny bagaż wzbogacił się o suknię ślubną, garnitur...

Fotografia Ślubna Darii & Tomka

Ceremonia ślubna odbyła się w Wodzisławiu Śl. Cieszę się, że miałam okazję robić zdjęcia tak cudownej parze. Wybierając  plener w innym dniu niż uroczystość ślubna, młoda para ma zdecydowanie więcej czasu na zdjęcia plenerowe. Poniżej umieściłam wybrane ujęcia z wesela.

Reportaż i Fotorelacje na Pikniku Naukowym w Warszawie

Na Warszawskim Stadionie odbył się Piknik Naukowy. W pocie czoła, w zgiełku i hałasie, ale z ogromną przyjemnością pracowalismy dla Ster Event oraz Renault. Tysiące odwiedzających i gigantyczna kolejka do Renault Twizy.

Fotografia Ślubna Dominika & Paweł

Plener Dominiki i Pawła. Zapowiadała się ładna pogoda, więc postanowiliśmy wspólnie wyjechać  do Zamku w Mosznej. Plener robiliśmy w innym dniu, dlatego mieliśmy więcej czasu na zdjęcia. Wykonaliśmy sporo zdjęć o tematyce romantycznej, klasycznej. Młoda Para spisała się wspaniale. Przedstawiamy Wam wybrane prace z pleneru....